wtorek, 13 czerwca 2017

Siostra



w czerwcowym świetle
kiedy słońce wstaje
leżysz koło mnie
moje odbicie lustrzane

kocham twój oddech
ciche pojękiwanie
podkurczone nogi
i włosy rozczochrane

poranek przy stole
gdy ze śniadania
pachnącego kawą
barwny kolaż powstaje

podróże przez słowa
ścieżki śmiechem udeptane
przez stany wesołe
i smutne zapomniane

kocham twoje oczy
i subtelne przytulanie
pocałunki i gesty
w codzienność zaplątane




jesteś moim słońcem
porankiem i śniadaniem
uśmiechem i smutkiem
spotkaniem i rozstaniem

jesteś moją nocą
cichym sennym wiatrem
ciepłem blisko ciała
jesteś moim skarbem







 




 
 




3 komentarze:

  1. Siostro Cynamoony - na ostatnim zdjęciu wyglądasz przepięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grumpy, bo to ma prawdziwa twarz, przeca mnie znasz ;)
      A tak btw Cynka jest cudowna, jest bajeczna, śliczna i Fridowa!

      Usuń
  2. Cudowne słowa o siostrze... Nie mam rodzeństwa i nie jest mi z tym najlepiej, ale cóż takie życie...
    Magiczne zdjęcia. Niezwykle klimatyczne i piękne. Pozdrawiam i Ciebie kochana i Twoją siostrę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...