niedziela, 22 lipca 2012

Gotycki płaszczak w zamkowej otulinie

     Dotarłam cało i zdrowo nad wybrzeże naszego mrocznego morza. Pogoda wyjątkowo jest płaczliwa, więc zwiedzamy okoliczne zamki, zameczki, stare miasteczka i katedry. Biegam oczywiście najczęściej w gumiakach, bo z powodu pogody jest to bardzo aktualne teraz obuwie. Na wieży fromborskiego kompleksu zamkowo-katedralnego sfotografowałam przede wszystkim mój najnowszy nabytek z okolicznego sh, czyli iście gotycki płaszczak. Początkowo ciężko było mi przełknąć żakard przypominający kanapowe wyroby, ostatecznie jednak jego krój, ozdobne tasiemki, zapięcie i cudny kaptur przekonały mnie do niego na tyle, że przez kilka dni był nieodłącznym elementem mych kreacji. Świetnie wpasował się w ceglane mury pamiętające kilka wieków. Teraz cieszę się drobinkami słońca, więc zawisł w szafie, ale nie sądzę aby to było jego jedyne pięć minut. Po powrocie do domu z pewnością nie zostanie przeze mnie zapomniany. 
   Natomiast ja fruwam jak szalona po tych starych budowlach i fotografuję posadzki, mozaiki, freski, rzeźby, obrazy i puchnę od pomysłów, bo kolorystyka i przeróżne techniki inspirują niesamowicie. Już obmyślam i zapisuję, co będę testować w skromnych murach mojego domu...






buty - bershka
 tunika - pamiątka z wakacji
spódniczka - h&m, sh
płaszczak - fransa, sh w Stegnie
 wisior -jakaś sieciówka, już nie pamiętam

6 komentarzy:

  1. Piękny, skarb!
    Zajebiście wygląda z gumiakami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczak iście hogwartski ! Wpasował się w mury zamczyska idealnie. Tzn. Ty się wpasowałaś w nim :D ( ostatnio mam fazę na HP, co roku odświeżam filmową serię i przeżywam historię czarodziejów tak samo mocno jak za pierwszym razem, stąd skojarzenie z ubiorem czarodziejów z Hogwartu ). Bardzo pasuje do Ciebie ( płaszcz), a i sukienka jest śliczna !
    I zazdroszczę Ci talentu malarskiego !!!
    <3

    Aha ! no i udanego dalszego fruwania i czerpania inspiracji !! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wy to zawsze mi tu posłodzicie, moje drogie, może wybierzemy się kiedyś na jakąś kawę do kafejki w okolicach kraju i zakupy oczywiście:)??
    Mam za sobą mroczną, gotycką przestrzeń w szafie i zawsze z sentymentem będę sięgać po czarne, czarodziejskie, epokowe w klimacie odzienia. HP lubię też, ale dlatego że kocham wszelkie czary, duchy i ponure zamczyska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ! Z wielką chęcią !!! :D
      I mamy podobne zamiłowania, bo ja czary - tak, zamczyska - tak, jeno duchy - nie, bo nie wierzę :), a niewiara wzięła się ze zbyt wielkiej wiary, co doprowadzało moje nerwy na skraj załamania . :)

      Usuń
  4. Piekne pejzaze i przeslicznie wygladasz
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O, proszę, ten płaszczyk też pokochałam, jakieś detale szyciowe widać, ach...a jutro nam prąd wyłączają podobno..ja chcę szyyyć ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...