niedziela, 29 lipca 2012

Renesansowa sukienka

    Rozczochrana i nieumalowana, za to w malowniczej sukience jak renesansowe płótna, odwiedziłam Elbląg. Już raz miałam w swojej szafie tego typu suknię, ale coś mi strzeliło do głowy i ją wydałam. To było jakieś szczególne zaćmienie. Potem bardzo żałowałam i szukałam, szukałam...Tą którą tu prezentuję znalazłam we Fromborku i cudem zakupiłam, bo weszłam do sklepu tuż przed zamknięciem...czego nie byłam świadoma, bo okazało się że miasto Frombork zamiera około godziny 16.00, czyli dosyć wcześnie.
   Nie każdemu trafią do gustu romantyczne wzory pełne rozmachu i bogactwa, do mnie trafiają, mam słabość i pod tym względem jestem pozbawiona myślenia...a jeżeli coś przypomina malarstwo z jakiejkolwiek epoki, to już reaguję jak ćma na światło, czy fason ciekawy czy nie, wciskam się w coś, bo karmi mnie to dobrą energią. Muszę niebawem zaprezentować Wam suknię we wzory z obrazów Klimta, czyli moje najcudniejsze malownicze wdzianko, jakie mam.










...Spacerując po Elblągu o zachodzie słońca znalazłam uliczkę, którą postanowiłam uwiecznić jako kolejne wakacyjne dzieło plenerowe.



***

9 komentarzy:

  1. Alez Ty pięknie malujesz:) Po prostu och!:D i sukienkę też wynalazłas bardzo ładną:) i koniecznie jak najszybciej pokaż tę we wzory z obrazów Klimta. Jak najszybciej!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O NIE!!!!!!!! MASZ CIUCH Z OBRAZEM KLIMA?!!! SKĄD, JAK, DLACZEGO?!?! OD LAT POSZUKUJĘ CZEGOŚ TAKIEGO! Już raz przegapiłam torbę z motywem z jednego z jego obrazów:((( POKAŻ, POKAŻ, POKAŻ!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, posiadam klimtową suknię. Jest stosunkowo strojna, i miałam ją tylko raz na sobie, na weselu u kolegi, ale posiada do komletu równie cudne bolerko, które można nosić do codziennych kreacji. Pokombinuję, pomyślę i się pochwalę:)
    Torbę również posiadam, zwyczajna, szmaciana, ale z "Pocałunkiem" i przywieziona z Wiednia, jako pamiątka z podróży poślubnej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt to dobra energia ! :)

    Jesteś bardzo klimatyczną osobą !!!
    Zdjęcie 6 uwielbiam, wzbudza we mnie jakieś znajome sympatyczne odczucia, najchętniej powiesiłabym je na swojej ścianie obok Twojego obrazu. :D Jestem zachwycona i podziwiam Twój talent malarski po stokroć !!!
    A suknię z motywem obrazów Klimta bardzo chcę zobaczyć na Tobie, oj bardzo ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście fantastyczny materiał! Myślałam, że malowane ubrania to domena sieciówek z dziwnymi cenami, ale teraz nabrałam nadziei, że może i ja coś znajdę :D A obraz jest piękny, dziel się nadal swoim talentem, bo jest się czym pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeslicznie wygladasz!A buty swietnie dopelniaja sukienke!
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygująca sukienka i ciekawe malarstwo. Przypomniałaś mi jak dawno już nie malowałam olejami!

    OdpowiedzUsuń
  8. jedyne zdjecie,na ktorym jestes ciekawie i gustownie ubrana

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...